pobierz-porady-dla-gastronomii

5 postanowieÅ„ noworocznych dla restauracji  

+ 5
+ 0

Zastanawiasz siÄ™, co w zmienić w swojej restauracji z okazji Nowego Roku? Jak pozyskać nowych klientów i jak prowadzić biznes by osiÄ…gnąć sukces? Przeczytaj nasze porady. Z pewnoÅ›ciÄ… znajdziesz inspiracjÄ™ dla siebie.  noworoczne-postanowienia-dla-restauracji 

Noworoczne postanowienia dla Twojej restauracji

Nowy Rok rozpoczął nam się już na dobre. Masz jakieś postanowienia noworoczne? Zgaduję? Chciałbyś zwiększyć zyski? Zdobyć więcej zadowolonych klientów? Tak? Wcale mnie to nie dziwi. Któż by nie chciał by jego biznes odnotowywał ciągłe wzrosty? My również. Jednak, by takie sobie zapewnić trzeba postawić sobie cel i skutecznie do niego dążyć. Mam dla Was kilka noworocznych postanowień - rad, które możecie wdrożyć w swojej restauracji, by Wasz lokal był jeszcze bardziej konkurencyjny i przyjazny dla klientów

Nie lubisz postanowieÅ„ noworocznych?Te rady, możesz wdrożyć w każdej chwili, niekoniecznie z okazji rozpoczÄ™tego niedawno roku. Ważne jednak, by jak najszybciej. Nie chcesz chyba by konkurencja CiÄ™ wyprzedziÅ‚a? JeÅ›li już je stosujesz to bardzo dobrze! Możesz być z siebie dumny! A tych, którzy ciÄ…gle szukajÄ… inspiracji w biznesie gastronomicznym na Nowy Rok zapraszam na krótki, ale treÅ›ciwy wpis! 

 

1. Social media, czyli Facebook, Instagram, Pinterest...

Jeśli nadal nie masz konta w żadnym portalu społecznościowym to najwyższy czas, by to zmienić! Social media to doskonałe miejsce do promocji lokalu gastronomicznego. Pomogą Ci one zdobyć zaangażowanie klientów i wypromować swoją gastronomiczną markę. Są miejscem, gdzie możesz poznać opinie swoich klientów i zachęcić ich do odwiedzin poprzez informowanie o promocjach, organizowanie konkursów, czy wrzucanie "smakowitych" zdjęć swoich potraw. Promocja na portalach społecznościowych - czytaj więcej

 

2. OszczÄ™dzaj energiÄ™ 

Myślisz, że chcemy Cię skłonić do serwowania potraw w półmroku? Nic bardziej mylnego! Zastanów się jednak nad swoimi wydatkami na energię czy wodę i zadbaj, by niepotrzebnie nie marnotrawić tych zasobów. Jeśli jesteś właścicielem lub managerem zacznij od siebie i daj przykład swoją postawą pozostałym pracownikom. Proste nawyki pozwolą Ci w dłuższym okresie czasu zmniejszyć wydatki. Możesz także pomyśleć o energooszczędnym sprzęcie.

 

restauracja-porady-dla-gastronomii

 

3. Bądź szefem doskonałym :)

Dążenie do doskonaÅ‚oÅ›ci zawsze czyni nas lepszym. Lepsze relacje miÄ™dzy pracodawcÄ…, a pracownikami to lepsza atmosfera i bardziej wydajna praca, a w efekcie bardziej zadowoleni klienci. Doceniaj i motywuj swoja zaÅ‚ogÄ™, a przede wszystkim doceniaj ich ciężkÄ… pracÄ™ i to jak starajÄ… siÄ™ wspólnie z TobÄ…, by restauracja odniosÅ‚a sukces. Nie traktuj swoich pracowników jako przelotnych czÅ‚onków Twojego zespoÅ‚u. Staraj siÄ™ ich tak dobierać i tak o nich dbać, by chcieli z TobÄ… zostać na dÅ‚użej. To wyjdzie Ci z pewnoÅ›ciÄ… na korzyść. CzÄ™ste zmiany kadry to przecież kolejne koszty, których lepiej by byÅ‚o uniknąć. 

 

4. Zainwestuj w profesjonalny system gastronomiczny

Z nim Å‚atwo i szybko skontrolujesz sprzedaż i pracowników. UÅ‚atwisz pracÄ™ nie tylko sobie, ale i swojemu zespoÅ‚owi. W krótszym czasie wykonajÄ… wiÄ™cej, a caÅ‚a restauracja zyska na tym zdecydowanie. Z systemem gastronomicznym Å‚atwiej poprowadzisz kampanie promocyjne np. happy our czy stworzysz program lojalnoÅ›ciowy dla Twoich klientów. Dodatkowo podniesiesz swój prestiż i pokażesz, że jesteÅ› na bieżąco z nowinkami technologicznymi dla gastronomii. 

 

5. Spróbuj nowych pomysłów na promocje dla klientów

Aby łatwo przyciągnąć uwagę klientów i sprawić by chętniej odwiedzali Twoją restauracje organizuj promocje i przyznawaj rabaty. Zadbaj o swoich stałych klientów i doceń ich lojalność. Sposoby na promocje w lokalu - czytaj więcej

 

Ekspert-Ewelina-dla-gastronomii-d1

Autor artykułu: Ewelina Krośnia, e-mail: ewelina@dla-gastronomii.pl

O mnie:

Doradzam w wyborze systemów gastronomicznych i programów hotelowych. Prowadzę szkolenia z obsługi programów S4H i X2 dla właścicieli, managerów oraz pracowników lokali gastronomicznych i hoteli.

Dowiedz się więcej:

Reklamować można wszystko od obuwia, sprzętu elektronicznego po żywność z marketu, a nawet dania zamawiane w restauracji. Prowadząc lokal gastronomiczny musisz mieć świadomość, że również w Twojej restauracji mogą się pojawić klienci, którzy nie będą zadowoleni z poziomu świadczonych usług. reklamacja w restauracji

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież