pobierz-porady-dla-gastronomii

10 przyczyn upadku restauracji w pierwszym roku działalności

+ 0
+ 0

Aby dobrze zarządzać restauracją należy wyznaczyć realistyczne cele i analizować rynek. Dobra koncepcja restauracji pozwoli podejmować dobre decyzje biznesowe i zapobiegać niepowodzeniom. Bez odpowiedniego biznesplanu sytuacja jest taka, że niedoświadczeni restauratorzy zamykają swoje lokale w trakcie pierwszego roku funkcjonowania, a nawet kilku miesięcy od ich otwarcia. Jak działać, by nie być jednym z nich? 10 przyczyn upadku restauracji

9 sposobów na promocję restauracji do zastosowania od zaraz

+ 0
+ 0

Dlaczego promocje mają tak ogromną moc? Dlaczego pozwalają na szybkie i łatwe zwiększenie obrotów nie tylko w lokalu gastronomicznych, ale w każdym biznesie? Odpowiedź jest prosta. Podczas zniżki otrzymujemy usługę o takiej samej jakości, ale w dużo niższej cenie. 9 promocji dla restauracji

Jak prowadzić marketing e-mail dla restauracji?

+ 0
+ 0

Solidna strategia marketingowa ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu każdej restauracji. Niezależnie czy prowadzisz restaurację pod własnym szyldem czy też jesteś managerem restauracji sieciowej dobrze zaplanowany marketing może pomóc przyciągnąć nowych klientów. kampania email dla restauracji

Jak przetrwać niedobór pracowników w restauracji?

+ 0
+ 0

W gastronomii problem ze stałą załogą istniał od zawsze. Problemy, które w tej chwili piętrzą się w lokalach nie są zatem nowe. Teraz jednak ich nasilenie jest zdecydowanie większe, niż normalnie. Niepewna sytuacja z COVID spowodowała, że zainteresowanie zatrudnieniem w gastronomii radykalnie spadło. jak radzic sobie z niedoborem pracownikow

20 sposobów na uszczęśliwienie gości w Twojej restauacji

+ 0
+ 0

Trudny czas pandemii pokazał, że o każdego gościa należy dbać jeszcze mocniej. Każdy kontakt z gościem powinien być na jak najwyższym poziomie. Niedopuszczalne są nawet najmniejsze błędy, bo one i tak w mocno nadwątlonej już sytuacji branży gastronomicznej mogą przyczynić się do ostatecznej klęski. Jak zatem dbać o gościa? Jakie zasady obsługi wdrożyć? 20 sposobow na uszczesliwienie gosci