Jak wybrać najlepszy kolor do restauracji?
- Szczegóły
- Utworzono: poniedziałek, 30, październik 2017 11:46
- Odsłony: 5134
Każdemu restauratorowi powinno zależeć na jak największej liczbie zadowolonych klientów. Tacy zazwyczaj wracają do restauracji i pozwalają na dobre jej funkcjonowanie. Jednak czy na pewno tylko jedzenie powoduje, że lubimy odwiedzać dany lokal? Z pewnością nie. Niezbędny jest również wystrój, który zachęci do spędzania czasu w restauracji. |
Åšniadania w restauracji
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 04, październik 2017 11:05
- Odsłony: 3787
Jeszcze kilka lat temu mało kto wierzył, że ludzie będą jeść śniadania w restauracjach. W dużych miastach śniadania w lokalach jednak je się coraz częściej. Serwuje je coraz więcej restauracji, z coraz większym urozmaiceniem... ale nie zawsze dla zysku. |
Alergeny w restauracji – jak informować o nich klientów?
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 24, sierpień 2017 14:20
- Odsłony: 5573
Prowadząc restaurację musisz przestrzegać wielu narzuconych na Ciebie obowiązków. Jednym z nich jest konieczność informowania o gości o alergenach zawartych w serwowanych daniach. Informacje muszą być podawane w menu, a brak przestrzegania może zakończyć się karą Izby Handlowej. |
10 pomysłów na budowę zgranego zespołu
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 25, lipiec 2017 11:03
- Odsłony: 2041
Nie ma znaczenia, jak dobre jest Twoje jedzenie, jak dobrą lokalizację znalazłeś dla swojego lokalu, jeśli Twój personel nie jest kompetentny i przyjazny dla gości. Wtedy klienci na pewno nie będą wracać. Jesteś właścicielem, sam gotujesz, jesteś własnym szefem. Nie obędzie się jednak bez dobrych pracowników, którzy pozwolą na normalne funkcjonowanie restauracji. |
Jak często aktualizować menu w restauracji?
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 28, czerwiec 2017 15:52
- Odsłony: 2285
Powodzenie każdej restauracji – niezależnie od tego czy jest ona mała czy duża, jest zlokalizowana w małym czy w dużym mieście - leży w jej menu. Ciekawa nazwa, ładny wystrój, dobre położenie to elementy, które mogą zachęcić klientów do skorzystania z oferty, ale to jedzenie jest tym co powoduje, że się powraca do restauracji. |