pobierz-porady-dla-gastronomii

Karty podarunkowe w restauracji  

+ 2
+ 0

OkolicznoÅ›ciowe okazje takie, jak urodziny, imieniny czy Å›wiÄ™ta zwiÄ…zane sÄ… nieodÅ‚Ä…cznie z obdarowywaniem siÄ™ prezentami. Wybór prezentu jest zazwyczaj nieÅ‚atwy. Bo jak trafić w gust i sprawić radość, a przy okazji nie zrujnować swojego portfela? DoskonaÅ‚ym sposobem na rozwiÄ…zanie tego dylematu sÄ… karty podarunkowe. W wiÄ™kszoÅ›ci sÄ… one oferowane przez sklepy lub kina. Jednak ta tendencja zmienia siÄ™, a karty podarunkowe stajÄ… siÄ™ popularne również w restauracjach i pizzeriach.

karta-podarunkowa

Znakomity pomysł na prezent

KupujÄ…c kartÄ™  podarunkowÄ… do restauracji możemy być pewni, że nie trafimy z naszym podarunkiem przysÅ‚owiowÄ… kulÄ… w pÅ‚ot. Unikamy również sytuacji otrzymania dwóch takich samych prezentów. Na dodatek karta podarunkowa nie nadszarpnie naszego budżetu, bo jest zdecydowanie taÅ„sza niż na przykÅ‚ad sprzÄ™t RTV czy biżuteria. Dla obdarowywanego karta podarunkowa to z kolei niewÄ…tpliwa przyjemność poznania nowych smaków czy nowej kuchni. Nie od dziÅ› przecież wiemy, że jedzenie wpÅ‚ywa na nasz nastrój. Karta podarunkowa to możliwość skosztowania wyÅ›mienitych daÅ„ w wyjÄ…tkowej atmosferze.

Karta w restauracji = zysk

Restauracje posiadajÄ…ce w swojej ofercie karty podarunkowe majÄ… niepowtarzalnÄ… szansÄ™ na zwiÄ™kszenie sprzedaży i lojalnoÅ›ci obecnych klientów. A dodatkowo na zyskanie nowych. Restauratorzy, bÄ™dÄ…cy naszymi klientami, którzy wÅ‚Ä…czyli je do swojej oferty, zdecydowanie podkreÅ›lajÄ… pozytywny wpÅ‚yw kart na wyniki finansowe i wizerunek lokalu. PolecajÄ… również ich wprowadzenie innym wÅ‚aÅ›cicielom lokali gastronomicznych. ZwracajÄ… uwagÄ™, że osoba kupujÄ…ca kartÄ™ podarunkowÄ… na prezent pÅ‚aci za niÄ… z góry. Obdarowanym jest z kolei zazwyczaj osoba, która do tej pory nie byÅ‚a klientem lokalu. JeÅ›li jest zadowolona z wizyty to czÄ™sto decyduje siÄ™ na powrót do lokalu.

 

Atrakcyjność karty

Karty podarunkowe powinny być proste i atrakcyjne w wyglądzie. Możemy zaoferować klientom karty o z góry narzuconej wartości np. 100 czy 200 zł lub pozostawić im możliwość samodzielnego wyboru wartości karty. Oferta kart podarunkowych musi dotrzeć do klientów, więc konieczne jest zapewnienie odpowiedniej promocji, zarówno w restauracji, na stronie www, jak i mediach społecznościowych. W samej restauracji możesz gościom bezpośrednio zaproponować zakup karty. Na stronie zamieść informację o nowej ofercie, wypromuj ją również na swoim fan page czy na stronie w Google+. Jeśli oferujesz dostawy na telefon to przy składaniu zamówienia również możesz informować o włączeniu kart podarunkowych do oferty.Takimi sposobami dotrzesz do większej ilości potencjalnych klientów na Twoje karty.

A czy Twoja restauracja załącza w swojej ofercie karty podarunkowe?

Karty są cennym dodatkiem, na który warto zwrócić uwagę pod kątem:

  • jakoÅ›ci wykonania,
  • czytelnej informacji i projektu,
  • odpowiedniej promocji wÅ›ród klientów.

Kampania nie powinna być zbyt intensywna, by klient nie poczuÅ‚ siÄ™ przytÅ‚oczony informacjami na jej temat.  A sama karta w oczach odbiorcy powinna stać siÄ™ zachÄ™cajÄ…cym dodatkiem.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami.

 

Ekspert-Jacek-dla-gastronomii

Autor artykuÅ‚u: Jacek Jankowski, e-mail: jacek@dla-gastronomii.pl

O mnie:

Jestem specjalistą ds. rozwiązań dla gastronomii i hotelarstwa. Od lat doradzam w sprawie systemów gastronomicznych: S4H i X2. Posiadam doświadczenie we wdrożeniach tych systemów w lokalach - restauracjach, kawiarniach i hotelach.

Dowiedz się więcej:

Otwierasz restauracjÄ™ i zastanawiasz siÄ™ jakie rozwiÄ…zanie wybrać? KasÄ™ fiskalnÄ… czy profesjonalny system sprzedaży oparty na terminalach dotykowych? Nie wiesz, co bÄ™dzie dla Ciebie lepsze? To koniecznie przeczytaj porównanie możliwoÅ›ci tych dwóch rozwiÄ…zaÅ„.  system-sprzedazy-restauracja

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież