pobierz-porady-dla-gastronomii

Karty podarunkowe w restauracji  

+ 2
+ 0

Okoliczno艣ciowe okazje takie, jak urodziny, imieniny czy 艣wi臋ta zwi膮zane s膮 nieod艂膮cznie z obdarowywaniem si臋 prezentami. Wyb贸r prezentu jest zazwyczaj nie艂atwy. Bo jak trafi膰 w gust i sprawi膰 rado艣膰, a przy okazji nie zrujnowa膰 swojego portfela? Doskona艂ym sposobem na rozwi膮zanie tego dylematu s膮 karty podarunkowe. W wi臋kszo艣ci s膮 one oferowane przez sklepy lub kina. Jednak ta tendencja zmienia si臋, a karty podarunkowe staj膮 si臋 popularne r贸wnie偶 w restauracjach i pizzeriach.

karta-podarunkowa

Znakomity pomys艂 na prezent

Kupuj膮c kart臋  podarunkow膮 do restauracji mo偶emy by膰 pewni, 偶e nie trafimy z naszym podarunkiem przys艂owiow膮 kul膮 w p艂ot. Unikamy r贸wnie偶 sytuacji otrzymania dw贸ch takich samych prezent贸w. Na dodatek karta podarunkowa nie nadszarpnie naszego bud偶etu, bo jest zdecydowanie ta艅sza ni偶 na przyk艂ad sprz臋t RTV czy bi偶uteria. Dla obdarowywanego karta podarunkowa to z kolei niew膮tpliwa przyjemno艣膰 poznania nowych smak贸w czy nowej kuchni. Nie od dzi艣 przecie偶 wiemy, 偶e jedzenie wp艂ywa na nasz nastr贸j. Karta podarunkowa to mo偶liwo艣膰 skosztowania wy艣mienitych da艅 w wyj膮tkowej atmosferze.

Karta w restauracji = zysk

Restauracje posiadaj膮ce w swojej ofercie karty podarunkowe maj膮 niepowtarzaln膮 szans臋 na zwi臋kszenie sprzeda偶y i lojalno艣ci obecnych klient贸w. A dodatkowo na zyskanie nowych. Restauratorzy, b臋d膮cy naszymi klientami, kt贸rzy w艂膮czyli je do swojej oferty, zdecydowanie podkre艣laj膮 pozytywny wp艂yw kart na wyniki finansowe i wizerunek lokalu. Polecaj膮 r贸wnie偶 ich wprowadzenie innym w艂a艣cicielom lokali gastronomicznych. Zwracaj膮 uwag臋, 偶e osoba kupuj膮ca kart臋 podarunkow膮 na prezent p艂aci za ni膮 z g贸ry. Obdarowanym jest z kolei zazwyczaj osoba, kt贸ra do tej pory nie by艂a klientem lokalu. Je艣li jest zadowolona z wizyty to cz臋sto decyduje si臋 na powr贸t do lokalu.

 

Atrakcyjno艣膰 karty

Karty podarunkowe powinny by膰 proste i atrakcyjne w wygl膮dzie. Mo偶emy zaoferowa膰 klientom karty o z g贸ry narzuconej warto艣ci np. 100 czy 200 z艂 lub pozostawi膰 im mo偶liwo艣膰 samodzielnego wyboru warto艣ci karty. Oferta kart podarunkowych musi dotrze膰 do klient贸w, wi臋c konieczne jest zapewnienie odpowiedniej promocji, zar贸wno w restauracji, na stronie www, jak i mediach spo艂eczno艣ciowych. W samej restauracji mo偶esz go艣ciom bezpo艣rednio zaproponowa膰 zakup karty. Na stronie zamie艣膰 informacj臋 o nowej ofercie, wypromuj j膮 r贸wnie偶 na swoim fan page czy na stronie w Google+. Je艣li oferujesz dostawy na telefon to przy sk艂adaniu zam贸wienia r贸wnie偶 mo偶esz informowa膰 o w艂膮czeniu kart podarunkowych do oferty.Takimi sposobami dotrzesz do wi臋kszej ilo艣ci potencjalnych klient贸w na Twoje karty.

A czy Twoja restauracja za艂膮cza w swojej ofercie karty podarunkowe?

Karty s膮 cennym dodatkiem, na kt贸ry warto zwr贸ci膰 uwag臋 pod k膮tem:

  • jako艣ci wykonania,
  • czytelnej informacji i projektu,
  • odpowiedniej promocji w艣r贸d klient贸w.

Kampania nie powinna by膰 zbyt intensywna, by klient nie poczu艂 si臋 przyt艂oczony informacjami na jej temat.  A sama karta w oczach odbiorcy powinna sta膰 si臋 zach臋caj膮cym dodatkiem.

Chcesz wiedzie膰 wi臋cej? Skontaktuj si臋 z nami.

 

Ekspert-Jacek-dla-gastronomii

Autor artyku艂u: Jacek Jankowski, e-mail: jacek@dla-gastronomii.pl

O mnie:

Jestem specjalist膮 ds. rozwi膮za艅 dla gastronomii i hotelarstwa. Od lat doradzam w sprawie system贸w gastronomicznych: S4H i X2. Posiadam do艣wiadczenie we wdro偶eniach tych system贸w w lokalach - restauracjach, kawiarniach i hotelach.

Dowiedz si臋 wi臋cej:

Kelner to wizyt贸wka ka偶dego lokalu gastronomicznego. Kto艣, kto powinien od progu wita膰 i zach臋ca膰 klient贸w do skorzystania z us艂ug. To osoba, od kt贸rej wymaga si臋 wielu umiej臋tno艣ci przede wszystkim sprzeda偶owych. Kelner sprzedaje bowiem lokal i to, co mo偶e on Go艣ciom zaoferowa膰. Nie z bez przyczyny por贸wnywany jest cz臋sto z psychologiem, poniewa偶 powinien wiedzie膰, kiedy i jakie pytanie klientowi, zada膰 by zaspokoi膰 jego potrzeby. kelnerskie savoi vivre

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Od艣wie偶