10 przyczyn upadku restauracji w pierwszym roku działalności
+ 0
+ 0
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 06, październik 2021 09:58
- Odsłony: 5018
Aby dobrze zarządzać restauracją należy wyznaczyć realistyczne cele i analizować rynek. Dobra koncepcja restauracji pozwoli podejmować dobre decyzje biznesowe i zapobiegać niepowodzeniom. Bez odpowiedniego biznesplanu sytuacja jest taka, że niedoświadczeni restauratorzy zamykają swoje lokale w trakcie pierwszego roku funkcjonowania, a nawet kilku miesięcy od ich otwarcia. Jak działać, by nie być jednym z nich? |
Czytaj więcej: 10 przyczyn upadku restauracji w pierwszym roku działalności Dodaj komentarz
9 sposobów na promocję restauracji do zastosowania od zaraz
+ 0
+ 0
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 17, sierpień 2021 10:18
- Odsłony: 10694
Dlaczego promocje mają tak ogromną moc? Dlaczego pozwalają na szybkie i łatwe zwiększenie obrotów nie tylko w lokalu gastronomicznych, ale w każdym biznesie? Odpowiedź jest prosta. Podczas zniżki otrzymujemy usługę o takiej samej jakości, ale w dużo niższej cenie. |
Jak prowadzić marketing e-mail dla restauracji?
+ 0
+ 0
- Szczegóły
- Utworzono: piÄ…tek, 16, lipiec 2021 10:10
- Odsłony: 118158
Solidna strategia marketingowa ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu każdej restauracji. Niezależnie czy prowadzisz restaurację pod własnym szyldem czy też jesteś managerem restauracji sieciowej dobrze zaplanowany marketing może pomóc przyciągnąć nowych klientów. |
Jak przetrwać niedobór pracowników w restauracji?
+ 0
+ 0
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 17, czerwiec 2021 11:09
- Odsłony: 2953
W gastronomii problem ze stałą załogą istniał od zawsze. Problemy, które w tej chwili piętrzą się w lokalach nie są zatem nowe. Teraz jednak ich nasilenie jest zdecydowanie większe, niż normalnie. Niepewna sytuacja z COVID spowodowała, że zainteresowanie zatrudnieniem w gastronomii radykalnie spadło. |
20 sposobów na uszczęśliwienie gości w Twojej restauacji
+ 0
+ 0
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 26, maj 2021 14:14
- Odsłony: 5528
Trudny czas pandemii pokazał, że o każdego gościa należy dbać jeszcze mocniej. Każdy kontakt z gościem powinien być na jak najwyższym poziomie. Niedopuszczalne są nawet najmniejsze błędy, bo one i tak w mocno nadwątlonej już sytuacji branży gastronomicznej mogą przyczynić się do ostatecznej klęski. Jak zatem dbać o gościa? Jakie zasady obsługi wdrożyć? |