pobierz-porady-dla-gastronomii

Szczęśliwego Nowego Roku 2015!  

+ 3
+ 0
Witamy Was serdecznie po Å›wiateczno-noworocznej przerwie. ZdążyliÅ›cie już siÄ™ przestawić na 2015 rok? Czy może nadal żyjecie w 2014? Mamy nadziejÄ™, że w okresie Å›wiÄ…tecznym odpoczÄ™liÅ›cie i nabraliÅ›cie nowych siÅ‚ do pracy. My tak, dlatego z peÅ‚nÄ… parÄ… ruszamy z nowymi poradami dla Was szczesliwego-nowego-roku-dla-gastronomii 

Mamy nadziejÄ™, że w Nowym Roku bÄ™dziecie nas co najmniej tak chÄ™tnie (a może i kilka razy chÄ™tniej) czytali, jak w ubiegÅ‚ym :) Ze swojej strony możemy Was zapewnić, że u nas nigdy nie zabraknie dla Was nowinek ze Å›wiata systemów gastronomicznych i porad dla prowadzÄ…cych restauracje i hotele. Cieszymy siÄ™, że z każdym dniem czytajÄ…cych nas jest coraz wiÄ™cej. DoÅ‚Ä…czenie każdego z Was do grona naszych subskrybentów, czy korzystajÄ…cych z naszych poradników zawsze nas ogromnie cieszy! Dlatego na poczÄ…tku Nowego Roku chcielibyÅ›my zÅ‚ożyć każdemu z Was życzenia: wielu lojalnych klientów, niezawodnych systemów gastronomicznych i hotelowych, jak najmniej awarii sprzÄ™towych, dla restauratorów przede wszystkim dużo serca i miÅ‚oÅ›ci do gotowania, a dla wÅ‚aÅ›cicieli hoteli jak najmniej pustych pokoi hotelowych!

 

Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!

 

Ekspert-Ewelina-dla-gastronomii-d1

Autor artykułu: Ewelina Krośnia, e-mail: ewelina@dla-gastronomii.pl

O mnie:

Doradzam w wyborze systemów gastronomicznych i programów hotelowych. Prowadzę szkolenia z obsługi programów S4H i X2 dla właścicieli, managerów oraz pracowników lokali gastronomicznych i hoteli.

Ekspert-Jacek-dla-gastronomii

Autor artykuÅ‚u: Jacek Jankowski, e-mail: jacek@dla-gastronomii.pl

O mnie:

Jestem specjalistą ds. rozwiązań dla gastronomii i hotelarstwa. Od lat doradzam w sprawie systemów gastronomicznych: S4H i X2. Posiadam doświadczenie we wdrożeniach tych systemów w lokalach - restauracjach, kawiarniach i hotelach.

Dowiedz się więcej:

Trudny czas pandemii pokazał, że o każdego gościa należy dbać jeszcze mocniej. Każdy kontakt z gościem powinien być na jak najwyższym poziomie. Niedopuszczalne są nawet najmniejsze błędy, bo one i tak w mocno nadwątlonej już sytuacji branży gastronomicznej mogą przyczynić się do ostatecznej klęski. Jak zatem dbać o gościa? Jakie zasady obsługi wdrożyć? 20 sposobow na uszczesliwienie gosci

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież