Szczęśliwego Nowego Roku 2015!
- Szczegóły
- Utworzono: poniedziałek, 05, styczeń 2015 12:02
- Odsłony: 1971
Witamy Was serdecznie po świateczno-noworocznej przerwie. Zdążyliście już się przestawić na 2015 rok? Czy może nadal żyjecie w 2014? Mamy nadzieję, że w okresie świątecznym odpoczęliście i nabraliście nowych sił do pracy. My tak, dlatego z pełną parą ruszamy z nowymi poradami dla Was. |
Mamy nadzieję, że w Nowym Roku będziecie nas co najmniej tak chętnie (a może i kilka razy chętniej) czytali, jak w ubiegłym :) Ze swojej strony możemy Was zapewnić, że u nas nigdy nie zabraknie dla Was nowinek ze świata systemów gastronomicznych i porad dla prowadzących restauracje i hotele. Cieszymy się, że z każdym dniem czytających nas jest coraz więcej. Dołączenie każdego z Was do grona naszych subskrybentów, czy korzystających z naszych poradników zawsze nas ogromnie cieszy! Dlatego na początku Nowego Roku chcielibyśmy złożyć każdemu z Was życzenia: wielu lojalnych klientów, niezawodnych systemów gastronomicznych i hotelowych, jak najmniej awarii sprzętowych, dla restauratorów przede wszystkim dużo serca i miłości do gotowania, a dla właścicieli hoteli jak najmniej pustych pokoi hotelowych!
Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!
Autor artykułu: Ewelina Krośnia, e-mail: ewelina@dla-gastronomii.pl O mnie: Doradzam w wyborze systemów gastronomicznych i programów hotelowych. Prowadzę szkolenia z obsługi programów S4H i X2 dla właścicieli, managerów oraz pracowników lokali gastronomicznych i hoteli. |
Autor artykułu: Jacek Jankowski, e-mail: jacek@dla-gastronomii.pl O mnie:
Dowiedz się więcej:
Trudny czas pandemii pokazał, że o każdego gościa należy dbać jeszcze mocniej. Każdy kontakt z gościem powinien być na jak najwyższym poziomie. Niedopuszczalne są nawet najmniejsze błędy, bo one i tak w mocno nadwątlonej już sytuacji branży gastronomicznej mogą przyczynić się do ostatecznej klęski. Jak zatem dbać o gościa? Jakie zasady obsługi wdrożyć? |