E-marketing w gastronomii
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 02, wrzesień 2014 09:59
- Odsłony: 5429
Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć klientów do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków osiągnięcie sukcesu to składowa wielu elementów, wśród których wchodzi marketing. Dziś zaś przedstawimy e-marketing, czyli internetową wersję tego elementu i ukażemy jego rodzaje, oraz zalety użytku w gastronomii. |
Jak poprawnie przechowywać wino?
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 29, sierpień 2014 07:57
- Odsłony: 2689
Wino może uświetnić każdą okazję. Wykwintny obiad czy romantyczna kolacja nie może obejść się bez tego trunku. Jednak, aby wydobyło ono najwyższe walory smakowe spożywanych potraw potrzebne jest wino dobrej jakości. A takie musi być odpowiednio przechowywane. W przeciwnym razie może pogorszyć swoje właściwości. Jak zatem wydobyć z wina jego potencjał z wina i zachować smak? A w końcu jak przechowywać wino, gdy nie mamy własnej piwniczki? |
|
Popraw wydajność swoich pracowników
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 27, sierpień 2014 13:37
- Odsłony: 4926
Pracownicy lokalu gastronomicznego to niezwykle ważny element układanki decydującej o osiągnięciu sukcesu. Powinno się ich ostrożnie i z rozmysłem dobierać. Zwracać należy uwagę na ich efektywność i regularnie ją kontrolować. Poznajcie proste i łatwe sposoby na zwiększenie wydajności swoich pracowników. |
|
Muzyka w lokalu gastronomicznym
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 27, sierpień 2014 11:53
- Odsłony: 4524
Na klimat panujący w restauracji mają wpływ nie tylko wystrój wnętrza, zapachy czy obsługa. W kreacji wizerunku Twojego lokalu może pomóc Ci również muzyka. W zależności od jej rodzaju możesz przyciągnąć do restauracji różne grupy klientów. Wprowadzając klientów w dobry nastrój zwiększysz prawdopodobieństwo ich częstszych wizyt w Twoim lokalu, a w efekcie zwiększysz swoje zyski.
|
Wyeliminuj pomyłki w swojej restauracji
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 27, sierpień 2014 07:53
- Odsłony: 5496
Pomyłki zdarzają się praktycznie w każdej restauracji. Związane są one zazwyczaj z korzystaniem z tradycyjnych sposobów przyjmowania i obsługi zamówień. Każda pomyłka generuje straty czasu, straty surowców, a przede wszystkim, co najważniejsze, może być przyczyną utraty klienta. Jak zatem praktycznie wyeliminować możliwość pomyłki w lokalu gastronomicznym? |
|